Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


woensdag, januari 14, 2015

Uiltjes

Vanmiddag samen met Alice zitten knutselen, had op pinterest een heel leuk uiltje sleutelhanger voor bij zien komen, maar zonder patroon, dus die zelf maar gemaakt.
de linkse is gemaakt door de Alice( 10 jr). ik heb voor gedaan hoe het moest en verder heeft ze alles zelf gedaan.

Ene ben ook begonnen aan de uilen van fatcat pattern, zo leuk om te maken. het word een meisjes versie

2 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een leuke uiltjes en wat een mooie blokken

Ben weg van je poezen quilt

Groetjes uit zweden

Aritha V. zei

Wat zijn ze leuk, de uiltjeshangers! Creatief. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.