Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, februari 12, 2012

grote Huizen van Toos/sokken

Inmiddels hebben 23 mensen om het ptroon van de grote huizen gevraagt.
Toos vroeg erom op 9 feb, en gisteren stuurde ze al een foto van haar eerste huis,
leuk hé, Ik hoop dat ze haar vordingen blijft showen.


en ik hoop dat de andere 22 ook gaan laten zien wat ze aan het maken zijn. zelf heb ik even een bouwstop, ben aan het sokken breien.

even meten of ik al aan de teen kan beginnen
hij past perfect! gebreid op 2,5, s'avonds vind ik deze wol lastig opzetten, dus andere wol gepakt (pen 3,5) en daar vast mee verder gegaan breid een stuk sneller, maar vandaag ga ik weer verder met nr 2. voor Alice.

3 opmerkingen:

Annelies zei

Leuk, deze huizen zijn weer net iets anders dan mijn kleine huisjes.

Johanna Zweden zei

Mooi huisje en heb je je sok al af!! mooi van kleur'
Fijn zondag groetjes Joke

Shirley zei

T is maar goed dat je tenen kan breien, want zo verder rondlopen is ook een toestand, je blijft overal achter hangen. :p