Welkom/ Welcome

Hallo beste bezoeker, Welkom op mijn blog, waar ik mijn creatieve uitspatting laat zien, en ook wel eens iets anders wat me bezig houd.

Hello dear Visitor, Welcome to my blog,here you can find my crafts and other things that are on my mind.

When life gives you scraps, make quilts


zondag, december 16, 2012

eindelijk weer eens lekker aan het prutsen

Vandaag lekker begonnen aan de tweede rand van de Costa Rica Cartwheel. ook alvast 17 boogjes getekend voor de wedding ring, dat is een lekker handwerkje, voor sávonds bij het TV kijken.
Ik moet best wel wennen aan het Ritme van het weer werken, maar kom niet meer helemaal op thuis, nog wel moe, het is best hard werken, maar het valt niet tegen. Had  2 dipdagen dacht even dat het niks werd, maar ben er doorheen denk ik, de laatste 2 werkdagen ging het prima, en kwam ik ook uit met de tijd.

1 opmerking:

Guusje, zei

Je cardwheel wordt erg mooi en jsterkte met wennen aanhet werkritme.